Radio2020-07-27
6

Paula Gurgul account directorem w newonce.media

Paula Gurgul, fot. Oskar SzdzuijPaula Gurgul, fot. Oskar Szdzuij

Paula Gurgul dołączyła do grupy mediowej newonce.media obejmując nowo utworzone stanowisko account directora. Ostatnio pracowała w 2012 agency.

Gurgul będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek.

Jej zadaniem będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko account directora powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnątrz newonce.media.

- newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych - komentuje Gurgul.

Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas