Biznes 2018-05-23
2

Paulina Krupińska jako ambasadorka Link4 promuje ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama

Konferencja prasowa Link4, fot. Link4 Konferencja prasowa Link4, fot. Link4

Firma Link4 wprowadza do oferty nowe linie ubezpieczeń przeznaczonych dla przyszłych i obecnych rodziców - Link4 Mama i Link4 Dziecko. Twarzą kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci.

W nowej ofercie przyszli i obecni rodzice mogą wybrać spośród dwóch pakietów, które można sprofilować wedle własnych potrzeb.

W pakiecie Link4 Mama umieszczono ubezpieczenia: NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci. Klienci mają możliwość uzupełnienia pakietu o ubezpieczenie medyczne dla matki, w ramach którego ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji, pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu. Oferta Link4 Mama jest skierowana do kobiet w ciąży oraz rodziców, którzy już mają dzieci.

Link4 Dziecko to kolejny nowy pakiet w ofercie Link4, do którego włączyć można dowolną liczbę produktów. Są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy, a także pakiet medyczny dla dziecka (ubezpieczyciel zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji). Klienci mogą wybrać też ubezpieczenie Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.

- Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za Link4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla Link4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów - wyjaśnia Agnieszka Wrońska, prezes Link4.

- Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie Link4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje - tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w Link4.

Nowa oferta dla rodziców promowana jest hasłem „Nie bój się bać, każda mama tak ma”, a w działaniach promocyjnych ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić.

Start kampanii Link4 Mama został zaplanowany w Dzień Matki na 26 maja. Ambasadorką kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci. Wszystkie działania opierają się na kanałach online, a za kreację odpowiada agencja VML Poland.

Materiały promocyjne będzie można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych. - Tam są adresatki tej kampanii, z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. Będziemy wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami - podsumowuje Patrycja Kotecka.

Autor: łb

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas