Prasa2024-03-04
2

Paweł Cybulski nowym menadżerem ds. marketingu i sprzedaży „Pisma”

Paweł Cybulski, fot. Mikołaj MaluchnikPaweł Cybulski, fot. Mikołaj Maluchnik

„Pismo. Magazyn Opinii” zatrudnia Pawła Cybulskiego na stanowisku menadżera ds. marketingu i sprzedaży. 

Paweł Cybulski przejął odpowiedzialność za marketing i sprzedaż „Pisma" od Kaliny Wyszyńskiej, która od jesieni zeszłego roku na co dzień nie pracuje operacyjnie z zespołem, ale pozostaje w zarządzie fundacji wydającej magazyn.

Paweł Cybulski pracował poprzednio jako menadżer ds. marketingu i fundraisingu w Fundacji Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO, wydającej portal OKO.press. Doświadczenie w organizacjach pozarządowych zbierał też, kierując marketingiem Fundacji Serce Dziecka.

W latach 2015–2017 związany był z Agorą, gdzie pracował działach marketingu i sprzedaży Gazeta.pl. Wcześniej, od 2013 roku, pracował w dziale marketingu Telewizji Kino Polska.

- Paweł dołącza do nas w gorącym i pełnym wyzwań czasie. Chcemy poszerzać bazę stałych czytelników magazynu drukowanego i subskrybentów wydania cyfrowego, a także zwiększać świadomość marki „Pisma". W tym roku i skupimy się między innymi na dalszym rozwoju materiałów reporterskich (czeka nas już piąty sezon Śledztwa Pisma i kolejne Soczewki Pisma). Jestem przekonany, że dotychczasowe doświadczenia zawodowe Pawła bardzo nam w tym pomogą – mówi Piotr Nesterowicz, prezes Fundacji Pismo.

„Pismo. Magazyn Opinii" ukazuje się od początku 2018 roku. Jesienią 2019 roku do zarządu dołączyła Magdalena Kicińska, pełniąca też funkcję redaktorki naczelnej. Od 2021 roku członkinią zarządu jest Kalina Wyszyńska.

W 2022 roku Fundacja wydająca miesięcznik „Pismo. Magazyn Opinii” osiągnęła wzrost przychodów o 21,83 proc. do 2,92 mln zł, a przy wzroście kosztów jej strata netto pogłębiła się o 82,4 proc. Przychody reklamowe poszły w górę ze 147,92 do 270,46 tys. zł, a ze sponsoringu zmalały z 85,59 do 35,03 tys. zł.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas