PR2023-08-07
0

Paweł Górniak i Mateusz Madiuk w K+PR

Mateusz Madiuk i Paweł GórniakMateusz Madiuk i Paweł Górniak

Należąca do K+Group agencja K+PR poszerza dział komunikacji produktowej. Do zespołu w ostatnim czasie dołączyli Paweł Górniak i Mateusz Madiuk, którzy na co dzień zajmują się obsługą kluczowych klientów w tym obszarze. 

Paweł Górniak jako PR manager odpowiada za zespół obsługujący platformę do zamawiania posiłków Pyszne.pl. Z branżą PR jest związany od 2017 r. Koordynował projekty komunikacyjno-marketingowe B2B oraz B2C dla międzynarodowych firm z sektorów: technologiczno-finansowego, motoryzacyjnego, produktów premium, FMCG oraz HoReCa. Zajmował się m.in.: prowadzeniem wielomiesięcznych kampanii komunikacyjnych, doradztwem strategicznym, content marketingiem, media relations, pozycjonowaniem ekspertów, organizacją eventów i koordynacją prac biura prasowego współpracując z markami takimi jak: Visa, BMW, Starbucks, Unilever czy przy projekcie „Puchar Tymbarku”. Wcześniej był także zaangażowany we wsparcie działu promocji organizacji pozarządowej – Stowarzyszenia Wiosna, realizującego projekty społeczne „Szlachetna Paczka” oraz „Akademia Przyszłości”.

Mateusz Madiuk dołączył w roli PR consultanta. W branży pracuje od 5 lat. Jego główne obszary działania to PR produktowy, influencer marketing i media relations. Był odpowiedzialny za kompleksową obsługę marek Kompanii Piwowarskiej: Lech, Lech Free oraz projekty specjalne marek Hardmade i Peroni, komunikację i organizację spotkań prasowych dla BSH (Bosch, Siemens) a także kampanie z udziałem influencerów dla klientów motoryzacyjnych, takich jak BMW, MINI i Mitshubishi Motors.

Autor:jd

Więcej informacji:K+PR, Paweł Górniak, Mateusz Madiuk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas