Reklama2019-04-02
9

Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative

Paweł HeinzePaweł Heinze

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją.

Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku, w teamie z Krzysztofem Iwińskim. Na nowo objętym stanowisku będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów.

Karierę zawodową zaczynał w 1998 roku jako copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCann Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw.

Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej - od copywritera po executive creative directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken.

Autor:jd

Więcej informacji:Paweł Heinze, Walk Creative

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas