Reklama2022-09-09
1

Paweł Kurtycz wzmacnia zespół Leo Burnett

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Do zespołu agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) dołączył w roli senior strategy plannera Paweł Kurtycz. Pracuje w team'ie kierowanym przez Bartka Hanusa, strategy directora.

Paweł Kurtycz jest związany z branżą reklamową od 2003 roku. Rolę stratega miał okazję piastować m.in. w agencjach Leo Burnett i Ogilvy.

Od 2013 roku przez 9 lat związany był z agencją Isobar (dentsu). Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Na swoim koncie ma liczne nagrody branżowe Effie, m.in. za kampanie zrealizowane dla marki Play i Skoda.

- Paweł jest świetnym strategiem, który potrafi w sposób kompleksowy tworzyć spójny ekosystem komunikacyjny oparty na jednej idei. Umie przy tym skutecznie łączyć bogatą wiedzę i doświadczenia związane ze stosowaniem komunikacji 360 z solidnym insightem. Te umiejętności idealnie wpisują się w podejście komunikacyjne Leo Burnett, zgodnie z którym dobre zrozumienie odbiorców to podstawa dla rozwiązań zmieniających ich zachowania. Paweł, serdecznie witamy w zespole - powiedział Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett Warszawa.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas