Radio2020-04-02
14

Paweł Loroch odpowiada za marketing i promocję Chillizet

Paweł LorochPaweł Loroch

Paweł Loroch dołączył do radia Chillizet (Grupa Eurozet), będzie odpowiadać za marketing i promocję stacji. Nadal będzie też prowadzącym programy kulinarne w Antyradiu i Meloradiu.

Loroch ma przygotowywać strategię pozycjonowania marki Chillizet oraz opiekować się promocją i wizerunkiem stacji.

Oprócz tego, Paweł Loroch od marca 2018 roku ponownie prowadzi „Gastrofazę” w Antyradiu. Jest też gospodarzem „Przepisdnia” w Antyradiu oraz cyklu „Coś do jedzenia” w Meloradiu.

Jest dziennikarzem, prezenterem, autorem książek i gier planszowych i jurorem konkursów kulinarnych. W latach 2005-2009 współtworzył Antyradio, gdzie pełnił funkcję dyrektora promocji. Ze stacją był związany do 2013 roku. Współpracował też z "Pytaniem na  śniadanie" w TVP2, a od 2013 do 2016 roku prowadził internetową stację radiową JemRadio.pl. Do Antyradia powrócił w 2018 roku.

W ubiegłym roku Chillizet miało 0,2 proc. udziału w rynku działalności (spadek o 0,1 pkt. proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim).

Autor:NB

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas