TogetherAudience (Grupa TogetherData) to nowo powstała na rynku firma, zajmująca się consultingiem dla branży reklamowej. Jej założycielami są Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel.
TogetherAudience specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu analizy danych oraz strategii marketingowej opartej o ich wyniki. Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. Marketerzy i wydawcy dzięki usługom marki będą mogli poznać i wykorzystać możliwości big data.
Założycielami firmy są Paweł Mazurek (managing director) oraz Szymon Szmigiel (head of commercial sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint. Łącznie w firmie pracuje 15 konsultantów.
- Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów. Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi - mówi Paweł Mazurek.
Firma pracuje już dla kilku klientów, których nazw nie podaje.