Reklama2023-02-22
0

Paweł Mazurek na czele Takeads w Mitgo

Firma MarTech i EdTech Mitgo uruchomiła usługę reklamy natywnej TakeAds. Szefem nowego biznesu został Paweł Mazurek.

Paweł Mazurek ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się on w marketingu internetowym, sztucznej inteligencji, big-data, data science i branży e-commerce, pomagając wielu markom w ekspansji zagranicznej. Doświadczenie zdobył ponadto, wspierając firmy międzynarodowe w regionach EMEA i CIS.

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

– Paweł posiada praktyczne i akademickie doświadczenie, które pozwala na trafną ocenę potencjału organizacji w zakresie rozwoju międzynarodowego, co przekłada się na precyzyjny wybór produktów i usług umożliwiających ekspansję marki. W przypadku Takeads jest to kluczowe, ponieważ firma ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy natywnej na całym świecie. Dlatego na lidera tego projektu wybraliśmy eksperta w zakresie budowania struktur produktowych i sprzedażowych organizacji, który potrafi skutecznie rozwinąć działalność startupu, jak i dojrzałej organizacji - opowiada Alexander Bachmann, prezes Mitgo.

Autor:jd

Więcej informacji:Mitgo, TakeAds, Paweł Mazurek

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas