Reklama2022-10-21
0

Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska

Paweł MiziołowskiPaweł Miziołowski

Paweł Miziołowski został dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska.

Miziołowski odpowiedzialny będzie za tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o jej długookresową strategię, budowanie komunikacji oraz relacji wewnętrznych, współpracując z Katarzyną Obuchowicz, dyrektorem ds. corporate affairs w regionie Europy.

Paweł Miziołowski będzie kierował pracą zespołu marketingu brand managerów oraz realizację strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce, mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.

Poprzednim dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska był Kamil Mruk. Przez rok stanowisko było nieobsadzone.

Paweł Miziołowski poprzednio w Electrolux

Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska, pracował przez 6 lat w Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, budową komunikacji marki, analizami rynkowymi, social media marketing, działaniami PR oraz sponsoringu jako istotnymi elementami wsparcia oraz zarządzania sprzedażą.

Wcześniej związany z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).

Nowy dyrektor generalny Brown-Forman w Polsce

Równolegle koncern Brown-Forman w Polsce podał, że jego nowym dyrektorem generalnym został Filip Popławski. Zastąpił Bibiannę Konieczna-Sano, która awansowała do międzynarodowych struktur producenta i będzie odpowiedzialna za rozwój spółki na kilkudziesięciu rynkach Azji, Afryki oraz Ameryki Północnej.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas