Grupa ZPR Media rozbudowała strukturę sieci reklamy internetowej Budowia, wchodzącej w skład IDMNetu. Nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego sieci objął Paweł Petkowicz, dotąd związany z NK.pl.
Zespół Budowii zwiększył się o kilka osób i obecnie liczy 12 pracowników. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka, zaś współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (jako digital group account manager).
Paweł Petkowicz ostatnio kierował spółką Admatica, która zajmowała się sprzedażą reklam w portalu Nk.pl. Wcześniej w Nk.pl piastował funkcję pełnomocnika zarządu ds. przychodów i business development oraz pełnomocnika zarządu ds. kluczowych klientów. W przeszłości pracował też w portalu Interia.pl, m.in. jako key account director.
Oferta sieci reklamowej Budowia obejmuje 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że sieć dociera do 5,5 mln realnych użytkowników.