Reklama2015-02-24
2

Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Moim zdaniem to jest już "fikcyjna sieć". Z obiektywizmem ma mało wspólnego. Wynik finansowy dla wydawców jest z góry ustalony.
Celem jest zwiększenie przychodów na witryny ZPR pod przykrywką obiektywnego planowania.

Pytanie: Czemu pracownicy Budowii będący pracownikami IDMnet S.A. na jesieni ubiegłego roku zostali przeniesieni do budynku Muratora?
Odpowiedź: W celu optymalizacji.

Wydawcy i klienci. Czujcie się zoptymalizowani.

Koleżanka z ostatniej ławki2015-02-25 19:35
00

12 osób? chyba policzyli ludzi z murka!!! przecież tam są tylko Dudzińska i Gruszka!!!
Dudzińska + Gruszka + nowy dyrektor = dwanaście osób - ładne rzeczy muszą się tam dziać...
jeśli zasięg liczony jest tym samym algorytmem to gratuluje klienci Budowii... :)

kumpel Anki...2015-02-25 20:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas