Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Moim zdaniem to jest już "fikcyjna sieć". Z obiektywizmem ma mało wspólnego. Wynik finansowy dla wydawców jest z góry ustalony.
Celem jest zwiększenie przychodów na witryny ZPR pod przykrywką obiektywnego planowania.
Pytanie: Czemu pracownicy Budowii będący pracownikami IDMnet S.A. na jesieni ubiegłego roku zostali przeniesieni do budynku Muratora?
Odpowiedź: W celu optymalizacji.
Wydawcy i klienci. Czujcie się zoptymalizowani.
12 osób? chyba policzyli ludzi z murka!!! przecież tam są tylko Dudzińska i Gruszka!!!
Dudzińska + Gruszka + nowy dyrektor = dwanaście osób - ładne rzeczy muszą się tam dziać...
jeśli zasięg liczony jest tym samym algorytmem to gratuluje klienci Budowii... :)