Reklama 2012-03-14
6

Pechowy człowiek-królik reklamuje Salaterię od Lisnera (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sałatek Salateria produkowanych przez firmę Lisner. Akcję, której bohaterem jest mężczyzna w stroju królika, przygotowały firmy GPD Advertising i MEC.

Kampania Salaterię od Lisnera pokazuje mężczyznę w stroju królika, który z powodu miłości do warzyw popada wielokrotnie w tarapaty. Rozwiązaniem dla niego okazują się sałatki warzywne Salateria produkowane przez firmę Lisner.




Akcja reklamowa - rozpoczęta 12 marca, a zaplanowana do 27 maja - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, kanały tematyczne z oferty Atmediów, Discovery, TVP, TVN i Polsatu) oraz internet (reklamy wideo w serwisach Onet.pl, TVN.pl, Interia.pl i na stronach z sieci AdPlayer). Kreacją i produkcją spotu wykorzystywanego w kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a zakupem mediów - dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Salateria, Lisner

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas