Reklama2022-06-02
0

Pekao „Na duże plany i małe marzenia” reklamuje pożyczkę gotówkową i nowe karty kredytowe z Żubrem

Bank Pekao ruszył z nową kampanią reklamową „Bierz życie za rogi", w której promuje swoje dwa flagowe produkty - karty kredytowe z Żubrem i pożyczki gotówkowe.

- Do zrealizowania kampanii o spełnianiu marzeń Bank Pekao zaprosił Kubę Michalczuka – młodego, utalentowanego reżysera filmu „Teściowe”. W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot, który opowiada historię dwóch fanów motoryzacji, ojca i syna. - mówi Jorge Sanchez Kłosiński, dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao.

Ojciec decyduje się wziąć pożyczkę w Banku Pekao i dzięki niej realizuje swój plan, kupując upragniony terenowy samochód. Tymczasem syn chce być jak tata i też marzy o swoim aucie. Ojciec spełnia jego dziecięce marzenie dzięki nowej Karcie Kredytowej z Żubrem – ku wielkiej radości syna kupuje mu mini-wersję swojej „terenówki”.

Obie oferty bank będzie promował szeroko w telewizji, na VOD, w kinach i internecie oraz przy pomocy działań w mediach społecznościowych. Planowane są również reklamy na witrynach oddziałów banku, nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach elektronicznych, takich jak ATM czy strona internetowa.

Kampania została stworzona razem z agencją Saatchi&Saatchi, która odpowiada za całościową strategię komunikacji, kreację i realizację. Działania digital zrealizował Sales&More S.A. i Spot&Dot. Promowaniem oferty w mediach społecznościowych zajmie się Insignia, a za zakup mediów odpowiada współpracujący z bankiem dom mediowy Sigma Bis.  Spot został zrealizowany przez Dom Produkcyjny Lucky Luciano, a autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Autor:jd

Więcej informacji:Bank Pekao, kampania reklamowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas