Reklama2016-03-08
0

Peppermint dla BZ WBK w internecie i BTL-u

Agencja Peppermint po wygranym konkursie ofert dołączyła do grupy firm obsługujących Bank Zachodni WBK w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej.

- Przedstawione przez agencję rozwiązania najlepiej odpowiedziały na zapytania konkursowe, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Peppermint - uzasadnia Julia Tyburcy, starszy specjalista ds. promocji produktów w BZ WBK. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w tym konkursie.

Peppermint odpowiada dla BZ WBK za wybrane projekty z zakresu BTL i digitalu - przede wszystkim dotyczące opracowywania strategii i pozycjonowania produktów i usług, realizacji działań i kreacji komunikacji marketingowej.

Autor:tw

Więcej informacji:Peppermint, BZ WBK

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas