Reklama2020-04-28
5

W sprzedaży Pepsi o smaku Mango

PepsiCo poszerza ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. Napoje tej marki mają teraz także nowe, odświeżone opakowania.

Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.

Od kwietnia trwa kampania reklamowa Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji, mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS.

Oprócz nowego smaku, PepsiCo wprowadza zmiany w warstwie wizualnej marek Pepsi Max. Zyskały one nowe opakowania oraz odświeżenie wizualizacji. Napoje sprzedawane są w nowych butelkach AXL, które w 100% nadają się do recyklingu.

Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które zostały pokryte matowym wykończeniem.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja  BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Autor:jd

Więcej informacji:Pepsi Mango, Pepsi

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas