Reklama2023-05-23
4

DDB Warszawa reklamuje Pepsi Max w 30 krajach

Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE).

Kampania „Maximum przyjemności, Zero cukru” jest celebracją „me moments”, czyli momentów wypoczynku, których bezstresowy charakter współtworzy popularny napój.

Centralnym elementem kampanii jest film ze specjalnie przygotowaną piosenką. Kreatywna gra słów koresponduje z przedstawionymi w 30-sekundowym spocie ulubionymi sposobami na chwile tylko dla siebie: od godzinki w wannie, przez wieczór z serialem czy pizzą, aż do wolnego popołudnia w hamaku. Każdej sytuacji towarzyszy Pepsi Max, która dzięki brakowi cukru pozwala w pełni rozkoszować się smakiem błogich chwil. Kampania udowadnia, że każdy ma prawo do maksimum przyjemności i minimum zera niedogodności.

 

Agencja DDB Warszawa wygrała ubiegłoroczny przetarg na stworzenie kampanii Pepsi Max w regionie CEE na blisko 30 rynkach, m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Izraelu, Chorwacji i Słowenii. Start kampanii zaplanowany jest na cały 2023 rok, w zależności od rynku.

Za produkcję reklamy odpowiada Dobro, postprodukcją zajął się Lunapark. Obsługą mediową Pepsi zajmuje się od stycznia br. Zenith (Publicis Media) po tym, jak w przetargu przejął jej budżet mediowy od Media Direction OMD.
 

Autor:bg

Więcej informacji:Pepsi Max, DDB Warszawa, Zenith, dobro, Lunapark

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas