Reklama2020-09-21
2

PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych

Koncern PepsiCo Europe utworzył własny nowy wewnętrzny zespół ds. mediów i agencji kreatywnych, mając na celu „przedefiniowanie” swoich europejskich produktów marketingowych, aby "szybciej i lepiej docierać do klientów". Kieruje nim Nancy Croix, dyrektor marketingu kreatywnego w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, która przeszła do firmy w zeszłym roku z Danone.

- Naszą wizją jest przedefiniowanie marketingu w PepsiCo Europe, szybsze wprowadzanie na rynek i ciągły kontakt z konsumentami - mówi Nancy Croix. Dodaje, że uruchomienie tego nowego zespołu pozwoli firmie opracowywać własne kampanie, łącząc kreatywność i media od samego początku.

W lipcu, podczas rozmowy dotyczącej wyników finansowych, dyrektor generalny PepsiCo, Ramon Laguarta, wyjaśnił, że firma zmierza w kierunku tworzenia wewnętrznych "agencji", aby dzięki temu zaoszczędzać pieniądze wydawane na współpracę z zewnętrznymi  firmami marketingowymi.

Nie oznacza to jednak całkowitej rezygnacji z zewnętrznymi podmiotami - te mają dostarczać specjalistyczną wiedzę. - Wewnętrzny zespół jest częścią ogólnego ekosystemu marketingowego przyszłości, zwinnego modelu, w którym wewnętrzni i zewnętrzni partnerzy mają do odegrania ważną rolę. Praca w ten sposób oznacza, że ​​relacje między naszymi agencjami są zoptymalizowane, a nasi partnerzy zewnętrzni są proszeni o fachową wiedzę i doradztwo - mówi Nancy Croix.

Przypomnijmy, że nowojorski oddział PepsiCo ma swój wewnętrzny dział zajmujący się tworzeniem treści - Creators League Studio.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas