Reklama2022-03-17
0

PepsiCo wprowadza na rynek Mirindę Free i 7UP Free bez cukru

PepsiCo wprowadza do sprzedaży nowe, bezcukrowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”.

Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności, a tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru – powiedziała Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo.

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży i stopniowo będą pojawiać na sklepowych półkach w całej Polsce w butelkach o pojemności 0,5l, 0,85l, 1l i 1,5l.

Zobacz: Hologram na Dworcu Centralnym promuje opakowania Pepsi 100% rPET

Kampania promocyjna Mirinda Free oraz 7UP Free

Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”, która obejmie działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.

Zobacz: PepsiCo wprowadza Nitro Pepsi - napój z azotem

Autor:jd

Więcej informacji:PepsiCo, Mirinda Free, 7UP Free

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas