Reklama2012-05-09
0

Performics będzie reklamował gadżety Euro 2012 (wideo)

W najbliższym czasie ruszy internetowa kampania reklamująca oficjalne produkty licencyjne Euro 2012 oferowane w imieniu UEFA przez Warner Bros Consumer Products. Za realizację akcji odpowiada Performics, dział ZenithOptimedia Group.

Kampania reklamująca oficjalne produkty licencyjne Euro 2012 obejmie reklamy w internecie prowadzące na stronę olp2012.com, działania na Facebooku oraz aktywności niestandardowe. Akcja będzie prowadzona w maju i czerwcu.



Za kreację i realizację kampanii odpowiada Performics, dział digitalowy domu mediowego ZenithOptimedia Group. Performics zdobył to zlecenie w przetargu, w którym startowały jeszcze trzy agencje.

Autor:tw

Więcej informacji:Euro 2012, ZenithOptimedia Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas