Reklama 2018-02-14
1

Firma Perła - Browary Lubelskie szuka agencji do obsługi marki Perła

Wystartował przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki piwa Perła. Właścicielem marki jest firma Perła - Browary Lubelskie.

Informacje o trwającym postępowaniu potwierdził Maciej Ładwiński, dyrektor ds. marketingu firmy Perła - Browary Lubelskie. Marketer do czasu rozstrzygnięcia przetargu nie udziela na jego temat żadnych dodatkowych informacji.

Ostatnie duże działania marketingowe Perły prowadzone były w połowie 2015 roku pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”. W komunikacji brandu podkreślano związki z Lubelszczyzną. Za kampanię odpowiadały agencja Raymond i dom mediowy MediaOn.

 

 

Autor: jd

Więcej informacji: Perła - Browary Lubelskie, Perła

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas