Reklama2023-09-05
4

Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis

Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła Perła - Browary Lubelskie. 

Sigma Bis rozpoczęła współpracę z Perła - Browary Lubelskie w zakresie obsługi mediowej.

Agencja zaplanowała i realizuje kompleksowe działania w digitalu dla marek piw produkowanych przez spółkę Perła - Browary Lubelskie: wiodącej marki Perła w ramach zainicjowanej w ubiegłym roku platformy komunikacyjnej „Perła. Niesie do przyjaciół” oraz kampanii launchującej nowość – piwo Perłał - pod hasłem „Piwo takie, że ŁAŁ”.

Piwo Perłał to nowość w ofercie lubelskiego browaru. Ma orzeźwiający, lekki choć wyrazisty smak i aromat. Jest to piwo w stylu lager nie będące klasycznym lagerem/ To kompozycja chmieli amerykańskich: Cascade, Chinook i Perle. 

Czytaj też: Browary tną wydatki na reklamę

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

 


 

Autor:bg

Więcej informacji:Perła, piwo, Browary Lubelskie, Sigma Bis

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas