Reklama2010-03-31
0

„Perłowa kolekcja” promuje kosmetyki Procter & Gamble

W drogeriach Aster i A’propos trwa promocja kosmetyków Procter & Gamble. Akcję pod hasłem „Perłowa kolekcja” przygotowała i realizuje agencja Swiift.

W promocji Procter & Gamble należy kupić w drogeriach Aster i A’propos dwa produkty kosmetyczne Procter & Gamble, a następnie wysłać SMS-em dowolne słowo kojarzące się z pięknem. Akcja – prowadzona pod hasłem „Perłowa kolekcja” podkreślającym, że można w niej wygrać komplety biżuterii – jest skierowana do kobiet.

Promocję wspierają działania reklamowe na outdoorze oraz w formie materiałów POS. Za kreację i realizację całej akcji – zaplanowanej do końca maja – odpowiada agencja Swiift.

Autor:tw

Więcej informacji:Procter & Gamble, Aster, A’propos, Swiift

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas