Reklama2009-07-01
0

PHD zachował medialny budżet 'The Economist'

Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla brytyjskiego tygodnika 'The Economist'.

W ramach przeprowadzonego przeglądu medialnych zobowiązań,należący do holdingu reklamowego Omnicom Group dom mediowy pokonałinne, również pracujące dla gazety specjalistyczne agencje TCS,Kinetic oraz Paul Gummer Associates.

Przy planowaniu i zakupie mediów dla 'The Economist', PHD będzieblisko współpracował z agencją Abbott Mead Vickers BBDO, która jużod ponad 20 lat odpowiedzialna jest za reklamowe działaniamarki.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokugazeta wydała na promocję w mediach około 2,6 miliona funtów - o1,5 miliona funtów więcej w porównaniu z rokiem 2007. Z koleiwartość tegorocznego budżetu szacuje się na około 3 milionyfuntów.

Autor:km

Więcej informacji:PHD, The Economist

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas