Reklama2021-10-18
0

Philips pracuje z Bluerank

Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu internetowego marki Philips. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej.

Współpraca zakłada działania stałe SEO, które poprzedził audyt serwisu. Agencja będzie wspierać Philips także w zakresie content marketingu i analityki. Działania realizowane są dla wybranych kategorii produktowych.

Agencja wykorzystuje do analityki bloga autorskie narzędzie, które podsumowuje skuteczność artykułów według ich kryteriów, na przykład długości, podkategorii, liczby grafik i dodatkowo atrybuuje konwersje oraz sprzedaż do artykułów na podstawie zaawansowanych przeliczeń.

Bluerank przygotowuje dla Philips raporty produktowe

Agencja przygotowuje również boksy produktowe z rekomendacjami  dostosowanymi do treści artykułu na blogu.Boksy zwiększają skuteczność treści pod kątem generowanie sprzedaży. Przenoszą użytkowników z bloga na sekcję sprzedażową.

Bluerank przygotowuje też dla Philips raporty produktowe w Google Data Studio.

Współpraca z Philips została nawiązana na okres wielomiesięczny. Z uwagi na strukturę grupy - podpisano ją z dwoma spółkami grupy - Philips Polska oraz Philips Domestic Appliances Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Bluerank, SEO, Philips

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas