Reklama2015-02-18
1

Philips reklamuje blendery z technologią Speedtouch (wideo)

Ruszyła kampania promująca nową serię blenderów Philips z technologią Speedtouch. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Amnet Polska oraz iProspect Polska (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

Reklamy blenderów Philips podkreślają, że działająca w nich technologia Speedtouch pozwala na kontrolę prędkości za pomocą siły nacisku. Kampania informuje też o promocji, w ramach której można przez 30 dni testować urządzenie, a jeśli nie będzie się z niego zadowolonym, można je oddać i otrzymać zwrot pieniędzy.

Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w kanałach ogólnych i tematycznych) oraz internet (różne formaty reklamowe w serwisach tematycznych i lifestylowych). Potrwa do końca kwietnia.

Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska, a działania w internecie realizują agencje Amnet Polska oraz iProspect Polska.

Autor:bg

Więcej informacji:Philips, blender

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas