PR2016-04-26
0

Pięć agencji chce zrealizować kampanię mającą poprawić wizerunek Chin

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Pięć globalnych agencji jest zainteresowanych ewentualną współpracą z chińskim Biurem Informacji Rady Państwa w związku z potencjalną kampanią mającą poprawić wizerunek tego kraju.

Agencja Reuters podała, że pięć światowych agencji odpowiedziało na zaproszenie Biura Informacji Rady Państwa w związku z planowaną kampanią mającą poprawić wizerunek Chin.

Według Reutersa są to agencje Hill+Knowlton Strategies, Ketchum, Ogilvy Public Relations, Edelman i Fleishmann Hillard. Zostały one poproszone o prezentacje na temat największych problemów wizerunkowych Chin oraz zarządzania nowymi formami mediów.

Nieoficjalnie mówi się, że chińskie władze planują kampanię wizerunkową, bo czują się niesprawiedliwie i źle traktowane przez zagraniczne media.

Wszystkie agencje, które złożyły swoje oferty, mają biura w Pekinie i Szanghaju. Agencja Hill+Knowlton Strategies współpracowała już kilka lat temu z władzami w Pekinie.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas