Reklama2019-05-09
0

Pięcioro Polaków w jury Effie Europe 2019

Prace w tegorocznej edycji europejskich nagród Effie Awards oceniać będzie pięcioro Polaków: Michał Kociankowski z Synergion, Elżbieta Twardowska z Ogilvy, Kamil Wiszowaty z Value Media, Inga Songin z Danone Polska i Marta Życińska z Mastercard.

Effie Europe Awards to coroczny konkurs, a którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują przynajmniej dwa rynki europejskie. W ocenie rezultatów uwzględniane są wyzwania strategiczne, kreatywność, dopasowanie mediów i egzekucja.

Obradom jury Effie Europe Awards 2019 przewodniczą Bastien Schupp, dyrektor zarządzający ds. marek i komunikacji marketingowej Grupy Renault oraz Harjot Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup.

Prace jury Effie Europe podzielone są na dwie rundy. W pierwszej jury wybierze tegorocznych finalistów, a druga runda spotka się w Brukseli, 26 i 27 czerwca, by wytypować zwycięzców.

Jury pierwszej rundy składa się prawie z 50 ekspertów z 20 krajów europejskich, z Polski są to: Michał Kociankowski, właściciel Synergion, Elżbieta Twardowska, strategic planning director w Ogilvy oraz Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.  

Jury drugiej rundy zgromadzi prawie 40 przedstawicieli branży z 17 krajów. Przedstawicielkami Polski  są Inga Songin, regional marketing director, Danone CEN i Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Organizatorem Effie Europe jest European Association of Communications Agencies (EACA).

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas