Reklama2017-09-25
0

Piękna gra świateł promuje kultowe pozycje z menu McDonald’s

Francuski oddział agencji TBWA przygotował dla McDonald’s kampanię promującą popularne produkty z oferty sieci. Do stworzenia plakatów „Open late” użyto tysięcy lampek, które dały niezwykły efekt wizualny.

Koncepcja kreatywna kampanii „Open late” opiera się na grze świateł, skomponowanej z tysięcy małych lampek. W połączeniu przypominają kształtem kultową kanapkę Big Mac.

Do współpracy przy tworzeniu instalacji świetlnych zaangażowano francuskiego rzeźbiarza Oliviera Favarta. Stworzył aranżacje przypominające kształtem trzy popularne produkty McDonald’s – frytki, Big Maca oraz desery lodowe. Autorem zdjęć z plakatów jest Helmut Stelzenberger. Billoardy wzmacniają przekaz, że McDonald’s jest zawsze dostępny dla klientów, nawet w nocy. Stąd hasło kampanii brzmi „Open late”.

Do przygotowania każdej aranżacji zużyto 250 kawałków drutu, 1,1 tys. lampek LED oraz 400 różnej wielkości spoiw.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada paryski oddział agencji reklamowej TBWA.

 

Autor:jd

Więcej informacji:McDonald’s, Open Late

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas