Reklama 2020-09-07
3

Piękno Bawarii w spocie parówek Tarczyński Naturalnie

Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, promująca flagowe produkty z linii Tarczyński Naturalnie - parówki 100% z szynki. Działania przygotowały Red8 Advertising, Havas Media i Lemon Film.

Osią tematyczną nowej kampanii są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Naturalnie - "zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie", jak słychać w spocie.

- Stawiamy na naturalność produktów oraz kreowanie zdrowych nawyków żywieniowych, zgodnie z ideą  marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wynika to nie tylko z ich postaw, ale i świadomego stylu życia. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom będziemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, co jest misją naszej firmy - mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński.

Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Red8 Advertising, a za jej produkcję Lemon Film. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Havas Media.

Autor: jd

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas