Reklama2014-10-03
1

„Piękno i pragmatyzm” reklamuje okna Vetrex

Wystartowała kampania reklamująca nowe okna marki Vetrex - V82 Black Design. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno i pragmatyzm”, przygotowała agencja Wizard.

Kampania okien V82 Black Design podkreśla, że jako jedyne na polskim rynku mają one galwanizowane okucia w czarnym kolorze, a przy tym charakteryzują się wysoką jakością, energooszczędnością i oryginalnym designem. W reklamach symbolizuje to piękna czarnoskóra modelka, pochodząca z Angoli Nizaria Moco.

Akcja reklamowa zaczęła się 1 października. Jest prowadzona w prasie („Murator”, „Budujemy dom”, „Ładny Dom”, „Architektura”, „Własny Dom z Konceptem”), potrwa kilka miesięcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Wizard.

Autor:tw

Więcej informacji:Vetrex, okna

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas