Reklama2018-04-24
0

Okna dachowe Dakea reklamowane przez 180heartbeats + Jung v Matt (wideo)

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała serię filmów, dzięki którym firma Altaterra (VKR) chce zachęcić dekarzy i sprzedawców do rekomendowania okien dachowych marki Dakea.

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy, m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Altaterra wykorzystuje filmy przygotowane przez agencję 180heartbeats podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. - Profesjonaliści znają się na swojej pracy. Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość - m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku - mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska.

Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea - obsługuje ją od 2012 roku

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas