Prasa2013-10-17
4

„Pieniądze Ekstra” - Maciej Samcik odpowiada za nowy dodatek „Gazety Wyborczej”

W “Gazecie Wyborczej” (Agora) od 17 października br., co czwartek ukazywać się będzie nowy dodatek z poradami ekonomicznymi - “Pieniądze Ekstra”. Pokieruje nim Maciej Samcik, dziennikarz “GW” i bloger.

- Chciałbym, żeby „Pieniądze Ekstra” były dla czytelników „Gazety Wyborczej” tym, czym blog „Subiektywnie o finansach" stał się w blogosferze - jednym z pierwszych źródeł informacji o prawach konsumentów oraz miejscem, w którym wspólnie rozwiązujemy problemy. No i oczywiście miejscem, w którym czytelnicy znajdą mnóstwo porad jak mądrze kupować - mówi Maciej Samcik, szef dodatku „Pieniądze Ekstra”.

Dodatek będzie się ukazywał w głównym grzbiecie „Gazety Wyborczej”. Autorzy będą podawać w nich rozwiązania problemów czytelników związanych m.in. z instytucjami finansowymi, umowami i promocjami w sklepach. Poruszą też kwestie emerytur, opiszą ciekawostki związane z pieniędzmi i przedstawią pomysły na mądre oszczędzanie.

W pierwszym wydaniu „Pieniędzy Ekstra” autorzy poradzą, jak uniknąć promocyjnych pułapek przy kupnie telewizorów i jak rozpocząć tworzenie osobistego planu oszczędzania na emeryturę, a także na co trzeba uważać przy podpisywaniu umów opatrzonych „drobnym drukiem”.

W zespole dodatku są: Anna Popiołek (specjalistka od ubezpieczeń), Maciej Bednarek (specjalizujący się w tematach związanych z pożyczkami), Piotr Miączyński (autor bloga Supermarket.blox.pl, który ujawnia promocyjne manipulacje w marketach) oraz Mariusz Piotrowski (będzie wyjaśniał m.in. kwestie związane z nietypowymi pozycjami w fakturze za prąd, gaz czy telefon).

Wydania „Gazety Wyborczej” z nowym dodatkiem „Pieniądze Ekstra” wspiera kampania reklamowa prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych oraz internecie (Gazeta.pl i Wyborcza.pl), a także na łamach “GW”. Za zakup mediów oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu wydawcy, spoty wyprodukowała agencja Bardzo.

„Pieniądze Ekstra” są kolejnym specjalnym dodatkiem, ukazującym się na łamach „Gazety Wyborczej”. W poniedziałki czytelnicy mogą sięgnąć po „Sport.pl Ekstra”, w środy - „Politykę Ekstra”, a w piątki - „Piątek Ekstra” z tekstami poświęconymi kulturze i nauce.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Gazety Wyborczej” w sierpniu br. wyniosła 191 161 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza, Agora, Maciej Samcik

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas