Reklama2010-01-29
3

Piłkarska kampania z Tomaszem Kotem reklamuje SuperLigę w Netii (wideo)

Netia wprowadza taryfę internetowo-telefoniczną SuperLiga. Ofertę wspiera utrzymana w konwencji piłkarskiej kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota.

W ramach wprowadzanej przez Netię taryfy SuperLiga można korzystać z dostępu do telefonu i internetu (o łączu 4 Mb/s) w sieci tej firmy i na uwolnionych liniach TP (LLU) za 49 zł miesięcznie. Oferta z internetem o łączu 8 Mb/s kosztuje 59 zł miesięcznie. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s. Przez pierwsze cztery miesiące korzystania z SuperLigi – dostępnej w umowach na 24 miesiące – nie płaci się abonamentu telefonicznego.

Ponadto Netia wprowadza dwie nowe taryfy telefoniczne. W ofercie Wieczory i Weekendy, kosztującej 49 zł miesięcznie, abonament obejmuje połączenia lokalne i międzymiastowe od 18.00 do 8.00, a także w weekendy i święta przez całą dobę. Natomiast w taryfie Non Stop, kosztującej 59 zł miesięcznie, abonament obowiązuje przez całą dobę.

Ofertę SuperLiga wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę selekcjonera piłkarskiego, opowiadając o warunkach nowej taryfy i apelując do widzów o wsparcie w budowie nowej kadry. W kolejnych odsłonach akcji – zaplanowanej na kilka miesięcy – prezentowani będą pozyskani w ten sposób zawodnicy.


Kampania – ruszająca 1 lutego – obejmuje telewizję (15-, 30- i 45-sekundowy spot w kanałach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Science, World, Animal Planet), radio (15- i 30-sekundowy spot w stacjach Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Eska), prasę (layout wizerunkowo-sprzedażowy i taktyczny  w ogólnopolskich tytułach) oraz internet (portale ogólne i społecznościowe). Na potrzeby akcji przygotowano też serwis internetsuperliga.pl, w którym będzie można poznać życiorysy zawodników, stworzyć własnego piłkarza i wziąć udział w konkursie z nagrodami).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia, a stronę internetsuperliga.pl przygotowała agencja interaktywna 180 heartbeats

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Tomasz Kot, Netia

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas