Reklama2010-01-20
0

Piotr Borowski: z Media Concept do MediaOn

Piotr Borowski dołączył do zespołu domu mediowego MediaOn na stanowisko strategic media manager.

Borowski będzie m.in. odpowiedzialny za podejście strategiczne MediaOn w rekomendacjach mediowych dla klientów.



Piotr Borowski z branżą mediową związany jest 16 lat. Od maja 2009 na stanowisku strategic media manager zajmował się strategiami w przetargach Media Concept. Swoje doświadczenie zdobył pracując m.in. dla  Glaxo Smith Kline (Mediacom),  Shell (MQI Media Serwis), Grupa Żywiec (Heineken, Żywiec) - OMD Polska, Media Concept, Coca Cola (Universal McCann), US Pharmacia (OMD Polska), Seat (MQI Media Serwis).

Autor:

Więcej informacji:Piotr Borowski, MediaOn

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas