Reklama2021-08-19
1

Piotr Hołownia country digital managerem w IKEA Retail Polska

Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko country digital managera. Zastąpił Bartłomieja Pucka, który awansował w strukturze szwedzkiej firmy.

Piotr Hołownia jako country digital manager w polskim oddziale IKEA będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.

Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Bezpośrednią przełożoną nowego country digital managera, będzie Karin Sköld, Prezeska IKEA Retail Polska i dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju.

Poprzednio country digital managerem IKEA Retail Polska był Bartłomiej Pucek. W grudniu ubiegłego roku awansował do globalnego zespołu ds. technologii cyfrowych w szwedzkiej siedzibie IKEA.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas