Reklama2022-05-12
4

Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję

Piotr Michalak i Daniel Koszuk założyli Patoagencję, która specjalizuje się w obszarach digital acquisition oraz e-commerce.

Profil klienta i pozycjonowanie Patoagencji założyciele określają jako “rebel”.

- Chodzi nam o zmianę paradygmatu opisującego agencję reklamową. Nasze wartości to brutalna szczerość, otwartość, totalny luz w komunikacji oraz kontestowanie marketingowej rzeczywistości - mówi Piotr Michalak, co-founder Patoagencji.

- Patoagencja to „stan umysłu”. Nie kreujemy fake newsów na Linkedinie, nie tracimy czasu na tęczowe case studies i opakowywanie tych samych produktów w różne papierki. Każdy projekt obsługuje dedykowany, zadowolony ze swojego życia zespół specjalistów pracujących w 100% zdalnie, wyznających takie same wartości jak my. Cały czas, który sprzedajemy naszym klientom poświęcamy pracy w panelach reklamowych, analitycznych i z produktami mar-tech. Chodzenie po konferencjach i półdniowe calle na zoomach zostawiamy dinozaurom - dodaje Daniel Koszuk.

Piotr Michalak i Daniel Koszul ostatnio pracowali consultingowo

Piotr Michalak doświadczenie zdobywał m.in w grupie Publicis Media gdzie realizował kampanie SEM/Digital min. dla takich klientów jak Samsung, Allegro, US Pharmacia, a następnie jako digital development manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad 3 lat prowadzi własną działalność consultingową.

Daniel Koszuk swoje pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy gdzie był odpowiedzialny za B2B Performance na 4 rynkach z różnych kontynentów. W późniejszych latach miał okazję współpracować z takimi startupami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od 3 lat współpracuje z różnymi markami konsultując oraz prowadząc projekty skupiające się na generowaniu sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas