Reklama2022-03-15
1

Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej

Piotr Morkowski, fot. Przemek ChudkiewiczPiotr Morkowski, fot. Przemek Chudkiewicz

Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy koncentruje spółki w dwóch pionach kompetencyjnych - e-commerce oraz digital. Jednocześnie Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO BNG Holding. Do rady nadzorczej dołączył Michał Glapiński.

Piotr Morkowski, dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej Brand New Galaxy, zrezygnował z funkcji wykonawczej w lutym 2022 roku. Jego rolę przejęła Anna Pańczyk. Morkowski dołącza do zarządu BNG gdzie będzie pełnił funkcję CEO BNG Holding, odpowiadając wraz z pozostałymi członkami zarządu za globalną strategię biznesową i rozwój grupy.

- To doskonały moment, który pozwala mi ustąpić z rady nadzorczej i pracować bardziej operacyjnie w zarządzie BNG. Mamy ogromny potencjał, a nasz wkład w rozwój międzynarodowego sektora e-commerce i digital potrzebuje zaangażowania zarówno na poziomie kompetencji jak i biznesu. Nieustająco przybywa nam projektów, klientów, partnerstw i rynków. Musimy sprawnie działać, ponieważ mamy dynamiczne plany, środowisko sprzyjające rozwojowi talentów i apetyt na kolejne sukcesy – komentuje Piotr Morkowski.

Wzmocnienie zespołu zarządczego pozwoli wyznaczyć specjalizacje i zakres odpowiedzialności poszczególnych jego członków. Piotr Morkowski (CEO BNG Holding ) - odpowiada za obszar Shared Service Center, Kacper Kłos (CEO BNG E-commerce) – za e-commerce, Jakub Krawczyk (CEO BNG Digital) – za obszar Holistic Digital Solutions. Wiktoria Danielewska (CPO BNG)  jest odpowiedzialna za HR i komunikację, a Witold Rzewuski (CFO BNG) za finanse.

Michał Glapiński (CGO BNG) dołączył do rady nadzorczej Brand New Galaxy i nadzoruje rozwój w obszarze New Ventures (BNG AMS oraz BNG MEA).

Zobacz: Brand New Galaxy nawiązuje strategiczne partnerstwo z MDC Partners

Brand New Galaxy z nową strukturą  

Brand New Galaxy konsoliduje i uproszcza strukturę, co pozwoli na  efektywniejsze zarządzanie rosnącą organizacją.  
W ramach holdingu powstała zintegrowana kompetencja e-commerce,  w skład, której wchodzą, w roli marki parasolowej kompetencji, agencja Pathfinder 23 (End-to-End E-commerce), narzędzie do automatyzacji procesów e-commerce Synthrone, dedykowane e-commerce studio produkcyjne Robonauts Pictures oraz ulokowana w Seattle agencja content26, specjalizująca się w promocji marek na Amazon. 

Zobacz: Brand New Galaxy uruchamia agencję Voyager

Druga kompetencja to digital, w ramach której marką parasolową jest Spacecamp (End-to-End Digital), który integruje produkcje kreatywne – Life on Mars, a także usługi technologiczne należące dotychczas do New Gravity.

W 2020 roku wcześniejszy główny inwestor BNG - Nomad Fund, który zainwestował w holding zaraz po jego starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez pozostałych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego.

Autor:jd

Więcej informacji:Piotr Morkowski, BNG, Brand New Galaxy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas