Reklama 2022-11-18
0

Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative

Piotr Sroka, Walk Creative Piotr Sroka, Walk Creative

Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo-digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital.

Sroka dotychczas pełnił funkcję client service directora. Do jego nowych obowiązków należy analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w całej spółce oraz weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych klientów.

Piotr Sroka awansował w Walk Creative

Wraz ze zmianą stanowiska objął nadzór także nad działami social media, digital, techno oraz media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo i krótkoterminowych.

- Nie tylko dotychczasowe doświadczenie Piotra, ale też umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami, zdolności analityczne oraz nieustanne szukanie nowych rozwiązań i wyciąganie trafnych wniosków sprawiły, że ten awans, był oczywistą decyzją   - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Piotr Sroka z branżą marketingową związany jest od niemal 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos, pełniąc funkcje brand managera a następnie brand directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut.

Autor: jd

Więcej informacji: Piotr Sroka, Walk Creative

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas