Reklama2023-09-08
0

Piotr Zelt w kampanii parówek Krakus

Marka Krakus wystartowała z nową kampanią promującą parówki z aktorem Piotrem Zeltem. Jest to druga odsłona kampanii w platformie „Mistrz i uczeń". 

- Pierwsza odsłona platformy „Mistrz i uczeń"  w kampanii Szynki Eksportowej przyniosła dobre wyniki. Wierzymy, że kontynuacja wypracowanej z FCB&theMilkman komunikacji wpłynie w dłuższej perspektywie na wzrost wskaźników świadomościowych i wizerunkowych marki, a to przełoży się na sprzedaż – komentuje Marta Kołowerzo, starszy kierownik ds. kategorii.

- Stworzyliśmy drugą z serii reklamę dla naszego klienta, marki Krakus, w platformie komunikacji „Mistrz i uczeń". Wykorzystujemy ten sam duet aktorski i zabieg kreatywny, aby spójnie pokazać portfolio produktów i wizerunek marki - mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający.

Za kreację ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Dobro, za zakup i planowanie mediów Zenith, a za komunikację w mediach społecznościowych Cape Morris.

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

Autor:jd

Więcej informacji:Krakus, Piotr Zelt

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas