Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła nową odsłonę kampanii promujących luksusowe fotele VIP. Tym razem jej bohater, skoczek narciarski Piotr Żyła wcielił się w rolę boga piorunów.
Obecna kampania, która zaczęła się w środę, podobnie jak poprzednie (realizowane wiosną i latem br.) promuje tzw. fotele VIP. Są one dostępne we wszystkich kinach sieci Multikino i gwarantują kinomanom najwyższy komfort podczas oglądania filmów. Znajdują się w wybranej części sal.
Bohaterem obecnych działań reklamowych jest, podobnie jak wcześniej, skoczek narciarski Piotr Żyła. Tym razem został ucharakteryzowany na boga piorunów. W poprzednich edycjach wcielił się w człowieka-pająka, pirata oraz widza. Sesję do kampanii zrealizował fotograf Bartek Banaszak.
Kampania obejmuje wszystkie kina sieci Multikino. Prowadzona jest także na stronie multikino.pl, oraz profilach social mediowych Multikina oraz Piotra Żyły.