Prasa2012-09-18
2

Pisma męskie tracą, liderem „Men's Health”

W I półroczu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do I półrocza ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 59 681 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 2,46 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała o 7,58 proc. do 47 717 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,90 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 271 egz.

Także duży spadek (21,19 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 39 689 egz.

Zobacz tabelę


W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia także zostało pismo „Men's Health” (56 069 egz. sprzedaży, po spadku o 10,18 proc.), a wiceliderem był  „Playboy” (40 893 egz; -7,05 proc.). Największy spadek również i tutaj dotknął „CKM”, plasującego się na czwartym miejscu (było to 36,01 proc.).
 

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas