Prasa2015-11-07
5

Pisma plotkarskie na czele tygodników. „Angora” tuż za podium (top 56)

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 56 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 748 259 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się w skali roku o 0,24 proc. do poziomu 601 275 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął inny magazyn wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”, który rok wcześniej był czwarty. W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 1,86 proc. do poziomu 328 663 egz.

Tuż za podium (po awansie z miejsca piątego) uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 321 420 egz., po wzroście o 0,87 proc. - największym w pierwszej dziesiątce rankingu.

W czołowej piątce znalazł się jeszcze się telewizyjny tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował stratę o 7,71 proc. do 309 656 egz. Jednocześnie był to największy spadek w top 10, a tytuł ten spadł z miejsca trzeciego.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:mk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas