Prasa2016-05-05
2

Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)

W styczniu 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 335 020 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 4,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,85 proc. do poziomu 251 687 egz.

Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,21 proc. do 225 070 egz.
Czwarte miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który przed rokiem był szósty. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 569 egz., po jednak spadku o 0,27 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 17,09 proc. do 194 394 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca 9.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas