Prasa2016-03-10
0

Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)

W listopadzie 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,05 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 18,42 proc. do poziomu 229 347 egz.

Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,79 proc. do 206 069 egz. Tytuł ten rok wcześniej był czwarty.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas