Reklama2017-02-14
12

Piwo Dębowe z nowym logo, w reklamach Piotr Fronczewski (wideo)

Piwo Dębowe (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafiło do sprzedaży pod zmienioną nazwą - Dębowe Dojrzałe Mocne - oraz z nową identyfikacją wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Otwórz Dębowe”, w której występuje Piotr Fronczewski.

- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora: dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego - mówi Jacek Grabarczyk, brand manager w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy wygląd butelek i puszek piwa Dębowe zaprojektowała agencja Mango Design.

Spot z kampanii pokazuje mężczyznę, który w deszczowy dzień w środku miasta nieoczekiwanie trafia na ogromny dąb i wchodzi do niego przez drzwi. W środku znajduje się klasyczna restauracja, w której wita go Piotr Fronczewski. Mężczyzna spokojnie może tam pić piwo Dębowe, co podsumowuje hasło „Otwórz Dębowe”.

To pierwsza od dwóch lat duża kampania reklamowa piwa Dębowe. Poprzednia była prowadzona pod hasłem „Dębowe. Majstersztyk”.

Piotr Fronczewski jesienią 2015 roku użyczył głosu do reklam PKP i PKP Intercity, a wcześniej reklamował m.in. Nutricardin Omega Max, Polomarket i Getin Bank.

Nowa kampania piwa Dębowe będzie prowadzona w internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, produkcją spotu - studio filmowe OTO Film, a postprodukcją - Televisor. Za reklamy internetowe odpowiada agencja Huta 19, za aktywności w social media i działania public relations - agencja Tailor Made PR, a za zakup mediów - dom meiodowy Zenith Optimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Dębowe, piwo, Piotr Fronczewski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas