Reklama2019-05-22
1

K2 promuje nowy wariant Desperadosa

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant piwa Desperados o smaku Mojito. Jej realizację powierzono agencji K2.

Desperados Mojito to tegoroczna nowość w portfolio piw alkoholowych Grupy Żywiec. W drugiej połowie maja rusza kampania reklamowa produktu.

Spot promocyjny przedstawia letnie, miejskie imprezy, którym towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz orzeźwiający smak Desperadosa Mojito. Reklama trafi do emisji do telewizji i serwisów VOD.

K2 odpowiada m.in. stworzenie konceptu kreatywnego do spotu telewizyjnego oraz realizację działań w obszarze VOD.

Agencja K2 obsługuje markę Desperados od 6 lat.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas