Reklama2015-07-22
1

Piwo Lech reklamowane w wersji na Przystanek Woodstock

Marka piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) w ramach sponsorowania tegorocznego Przystanku Woodstock szykuje kampanię reklamową, atrakcje dla uczestników imprezy, a na sklepowe półki trafi piwo w dwóch nowych odsłonach.

Lech Premium drugi rok z rzędu jest sponsorem głównym Przystanku Woodstock. W ramach tego Kompania Piwowarska wprowadza to piwo w dwóch nowych odsłonach: festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z wiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna) W materiałach reklamowych rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.

Na czas festiwalu przygotowano liczne atrakcje, które znajdą się w strefie Lecha Premium i Lecha Free. Uczestnicy Przystanku Woodstock będą mogli odświeżyć się w mgiełce wodnej. Nowością jest strefa fryzjerska, w której każdy z festiwalowiczów będzie mógł zrobić sobie oryginalną, zieloną fryzurę.

Działania promocyjne marki Lech Premium związane z Przystankiem Woodstock ruszają w lipcu br. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo w Trójce i Antyradiu pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania reklamowa w internecie, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.

Działania reklamowe realizowały agencje GPD Advertising (kreacja), Platige Image (produkcja), MEC (media). Za działania PR odpowiada agencja Publicon.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas