Reklama2018-08-13
0

Piwo Noteckie w nowej odsłonie

Regionalny Browar Czarnków zmienia opakowania piwa Noteckie. Za rebranding odpowiada agencja Ostecx.

W ramach rebrandingu wykorzystano odniesienia do historii oraz motyw nostalgii. Celem zabiegu jest mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki.

Zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dodatkowo, zmieniono kod kolorystyczny na bardziej wyrazisty.

Za projekt odpowiada agencja reklamowa Ostecx Créative.

Autor:jd

Więcej informacji:Browar Czarnków, Noteckie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas