Reklama2020-05-04
0

Piwo Piast w nowych opakowaniach

Marka piwa Piast (Carlsberg Polska) ma nowe opakowania, nawiązujące do jej wrocławskiego pochodzenia.

Nowe opakowania nawiązują do korzeni piwowarstwa w regionie Dolnego Śląska. Głównym elementem etykiety Piasta pozostaje Ratusz we Wrocławiu, który marka od lat wspiera finansowo. Samo opakowanie zyskało bardziej współczesny i jakościowy charakter, przy użyciu prostszych, klasycznych form.  

Piast w nowych opakowaniach wejdzie na rynek na przełomie kwietnia i maja br. Za projekt odpowiada wrocławska agencja PND Futura.

Do końca lipca na rynku obecne będą opakowania promocyjne. W loterii podkapslowej do wygrania jest 700 tys. piw marki Piast. Wygrane piwa można odbierać w wybranych sklepach do 31 lipca br.

Z powodu pandemii koronawirusa wymiana kapsli może być utrudniona. Przedstawiciele marki Piast proszą o zachowanie wygrywających kapsli i kluczyków oraz gwarantują, że wszystkie wygrane zostaną uznane.

Autor:jd

Więcej informacji:Piast, piwo, Carlsberg, PND Futura

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas